سطح صدای هود آشپزخانه بسیار مهم می باشد

مهمترین معیارها برای خرید هود آشپزخانه :

همه شما به خوبی می دانید که آشپزخانه یکی از مکان های مهم در خانه می باشد که بیشتر غذاها برای خانواده در آشپزخانه فراهم می شود. پخت غذا همراه با روغن و بوی مرطوب می باشد که هود آشپزخانه آن بو را از بین می برد. بدین ترتیب اگر می خواهید آشپزخانه ای معطر و خوشبو داشته باشید باید در انتخاب هود آشپزخانه خود بسیار دقت کنید.

شما می توانید هود آشپزخانه خود را طبق سلیقه شخصی تان انتخاب کنید ولی باید قبل از آن در مورد ویژگی ها و معیارهای مهمی که هود آشپزخانه به آن نیاز دارد را باید آگاهی های لازم را به دست آورید. زمانی که شما در مورد ویژگی ها و معیارهای مناسب هود آشپزخانه مطلع باشید به راحتی می توانید بهترین هود را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

برخی از ویژگی های مهم هود آشپزخانه :

همانطور که بیان کردیم یکی از مهمترین وسیله های آشپزخانه هود می باشد که وجود آن باعث می شود شما همیشه آشپزخانه ای خوشبو و تمیز داشته باشید. ولی اگر شما می خواهید بهترین هود آشپزخانه را انتخاب کنید باید به چندین موارد که بسیار در انتخاب آن مهم می باشد دقت کنید تا بتوانید به خوبی خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که استیل البرز، تولید کننده انواع هودهای آشپزخانه می باشد که تمامی ویژگی های هود مناسب را دارد. در ادامه برخی از این ویژگی ها را بیان می کنیم.

  1. فیلتر هوای هود :

بیشتر هود هایی که دارای خروجی هوا هستند، برای جمع آوری دود و روغن و… از فیلتر آومینیومی برای آنها اشتفاده می شود. اگر هود شما از این نوع می باشد باید هر ماه فیلتر آن را در ظرفشویی بشویید. اما دسته ای دیگر از هودها هستن که خروجی هوا ندارند و از فیلتر زغالی برای جمع آوری هوایی که درون آشپزخانه وجود دارد استفاده می کنند. فیلتر هوای این هودها قابل شستشو نیستند و شما باید هر چند ماه یکبار آن را تعویض کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی که به وجود آمده است برخی از هود هایی که ساخته می شوند دارای نمایشگر هستند که به شما زمان تعویض فیلتر را نشان می دهند.

  1. قدرت هود :

یکی از ویژگی های مهم هود آشپزخانه فن آن می باشد. قدرت هود باید بسیار استاندارد باشد، طبق عددهایی که بر روی آن تنظیم می شود شما باید به راحتی بتوانید قدرت آن را بالا و پایین کنید. به نسبت هوایی که در آشپزخانه وجود دارد شما می توانید قدرت هود را اندازه گیری کنید.

  1. سطح صدای هود :

یکی از ویژگی های مهم هود آشپزخانه که بیشتر کسانی که می خواهند آن را تهیه کنند به آن دقت بسیاری دارند سطح صدای آن می باشد. برخی از هودها که دارای صدای زیادی می باشند موجب آزار و اذیت اهالی خانه می شوند. شما باید هنگام خرید هود به این نکته بسیار دقت داشته باشید، هودری را انتخاب کنید که صدای کمی داشته باشید.

برخی از هودها وقتی در درجه پایین قدرت کار می کنند صدای کمی دارند ولی زمانی که قدرت آنها بالاتر می رود صدای آنها دلخراش می شود. استیل البرز که یکی از موفق ترین تولید کنندگان هود آشپزخانه می باشد این مشکل را حل کرده است و تمای هودهای تولید شده آنها سطح صدای بسیار پایینی دارند.

  1. زیبایی :

از آنجایی که امروزه بیشتر خانه ها به سمت مدرن بودن و شیک شدن پیش می روند، باید هود آشپزخانه شما هم زیبایی خاصی را به آشپزخانه ببخشد. هود آشپزخانه یکی از مهمترین و چشمگیر ترین وسیله آشپزخانه می باشد که بسیار باید به زیبایی آن اهمیت داده شود.

برخی از هود هایی که زیبایی ندارند و در آشپزخانه های مدرن به کار می روند زیبایی آشپزخانه را هم زیر سوال می برند و حالت نامطلوبی را به خانه می بخشند. هودهای بسیاری هستند که به زیبایی آشپزخانه را چندین برابر می کنند، هود هایی مانند جزیره ای، دیواری، شومینه ای و … که شما می تواند رنگ و نوع آنها را با آشپزخانه خود هماهنگ کنید.

توصیه می کنیم اگر می خواهید هم آشپزخانه ای زیبا داشته باشید و هم کیفیت هود آشپزخانه شما مطلوب باشد، از هودهای شیب دار و شومینه ای استفاده کنید.

چند نکته برای خرید هود آشپزخانه :

شما زمانی که برای هود آشپزخانه اقدام می کنید باید چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین هود را برای خانه خود تهیه کنید. در ادامه برخی از ویژگی های ، هود آشپزخانه که شما باید در هنگام خرید به آنها دقت داشته باشید را بیان می کنیم.

  1. شما باید قبل از اینکه مدل هود خود را مشخص کنید به فکر این باشید که هود آشپزخانه شما باید به طور کامل اجاق گاز شما را پوشش دهد. چرا که اگر عرض هود آشپزخانه بیشتر از اجاق گاز باشد حالت نامطلوبی به خود می گیرد و زیبایی آشپزخانه شما را از بین می برد.
  2. باید هودی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید که صدای آن 3 یا کمتر از آن باشد، چرا که اگر صدای آن بالاتر از 3 باشد شما را آزار خواهد داد.
  3. باید هودی را انتخاب کنید که فضای زیر آن خالی باشد تا جلوه بهتری را به آشپزخانه شما ببخشد.

بیشتر هود هایی که به تازگی تولید می شوند از جنس آلومینیوم هستند و به راحتی می توانید ابزار آن را با دست در ظرفشویی خود بشویید. اما دقت داشته باشید که فیلتر هودهای مدرن و جدید مانند هودهای قدیمی نمی باشد و هر چند ماه یکبار آنها را تعویض نمایید تا عمر هود شما بیشتر شود.

امروزه یکی از بهترین و قویترین تولید کنندگان داخلی هود آشپزخانه استیل البرز می باشد که شما می توانید انواع هودهای آشپزخانه را در میان بسیاری از ا مدل های تولیدی آنها انتخاب کنید. یکی از مهمترین مزیت های تولید ایرانی این است که شما می توانید به راحتی اگر از جنس خود راضی نبودید آن را مرجوع کنید و یا شکایت خود را اعلام دارید، در صورتی که اگر جنس های چینی را تهیه کنید شما شکایت خود را از هیچ راهی نمی توانید بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *