مایکرویو چگونه کار می‌کند ؟

مایکرویو با استفاده از قطعه‌ای به نام مگنترون انرژی برق را به مایکرویو تبدیل می‌کند. امواج مایکرویو موجب می‌شود تا‌ مولکول‌های آب داخل غذا به جنبش درآمده و با تولید گرما در غذا باعث پخت آن ‌شود.

مایکروویو استیل البرز
مایکرویو استیل البرز
مایکروویو با سولاردوم چه تفاوتی دارد؟

سولاردوم همان مایکرویو است که المنت‌های نوری به آن اضافه شده است. در بالای محفظه نوعی المنت نوری تعبیه شده است و گرما را با عمق نفوذ بسیار بالا به سمت مواد غذایی می‌تاباند. سولاردوم باعث می‌شود تا پخت غذا در مدت زمان کمتری صورت پذیرفته و ارزش مواد غذایی حفظ شود.

دستورات پخت غذایی مایکروویو چگونه است؟

مایکرویو این قابلیت را دارد که شما غذاهای متنوعی بپزید؛ غذاهای ایرانی و فرنگی مثل انواع پیتزا، لازانیا، ماهی، گوشت، سبزیجات، کیک، انواع شیرینی و غذاهای دیگر. مایکرویو استیل البرز برنامه‌های پخت پیش فرض هم دارد که باعث سهولت در کاربری محصول می‌شود. مایکرویوهای استیل البرز با داشتن المنت درونی امکان گریل  کردن را هم دارا هستند.

مایکرویواستیل البرز
برای خرید بهترین مدل مایکرویو به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

برای انتخاب یک مایکرویو مناسب به اطلاعاتی نیاز دارید تا بتوانید علاوه بر یک مایکرویو با کیفیت و مطلوب، یک محصول ماندگار و همیشگی انتخاب و خریداری کنید. با توجه به دو نوع مایکرویو تولیدی این شرکت، شما به اطلاعاتی چون نحوه کارکرد و عملکرد مایکرویو، میزان برق مصرفی، و کیفیت محصول از نظر سرعت و دقت در آماده‌سازی غذا، می‌توانید با مراجعه به وب سایت استیل البرز  اطلاعات مورد نیاز خود را تهیه کنید. در وب سایت شرکت، می‌توانید مدل های متنوع این محصول را بررسی و مقایسه کنید. خانه‌های البرز هم آمادگی دارند تا محصولات ما را از نزدیک  به شما ارائه کنند و  به شما مشاوره رایگان بدهند و شما را از ویژگی‌ها و نحوه عملکردی آشنا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با مراکز و نمایندگی‌های فروش استیل البرز تماس حاصل کنید.

چگونه می‌توانید با مایکرویوهای توکار استیل البرز لذت آشپزی را تجربه کنید؟

ما در شرکت استیل البرز بر این اعتقاد هستیم که آشپزی باید لذت‌بخش باشد و نه یک کار طاقت فرسا. یک اصل مهم در تامین این لذت قرارگیری مایکرویو در جای مناسب است. هنگامی که ارتفاع قرارگیری مایکرویو مناسب نباشد می‌تواند به علاقه شما به آشپزی آسیب وارد کند. راه حل چیست؟ مایکرویوهای شرکت ما به‌راحتی می‌توانند در کابینت، در ارتفاعی مناسب در مقابل چشمان شما نصب شده و در کنار محصولات دیگر آشپزخانه ترکیبی کامل و زیبا بوجود بیاورند. این امر علاوه بر زیبایی آشپزخانه، به شما لذت آشپزی خوبی هم می‌دهند.

تاثیر مایکرویو بر مواد غذایی غذا چیست؟

مواد غذایی که در مایکرویو پخته می‌شوند همانند مواد غذایی پخته شده در فرهای معمولی کاملا سالم بوده و بی‌خطرند. تنها تفاوت پخت مواد غذایی در مایکرویو با پخت در فرهای معمولی  این است که انرژی مایکرویو به‌صورتی عمیق‌تر درون مواد غذایی نفوذ می‌کند و زمان پخت را کاهش می‌دهد.

تصورات اشتباه و غلط در خصوص مایکرویو:

مهم است بدانیم مواد غذایی پخته شده در اجاق مایکرویو دارای “رادیواکتیو” نیستند. مایکرویوها کاملا شبیه لامپ عمل می‌کنند و پس از خاموش شدن دستگاه، امواج مایکرویو در محفظه باقی نمی‌ماند و با خاموش شدن لامپ دیگر هیچ  نوری وجود ندارد.

https://www.who.int/peh-emf/publications/facts/info_microwaves/en/

استیل البرز برای نصب و راه اندازی مایکرویو چه خدماتی ارائه می‌کند؟

نصب و راه‌اندازی مایکرویو توکار استیل البرز، همچون همه محصولات این شرکت به‌صورت رایگان و با حضور کارشناسان و متخصصان شرکت باز شده و نصب می‌شود. مراحل نصب و راه‌اندازی مایکرویو توکار به شرح زیر است:

خارج کردن دستگاه از بسته‌بندی

نصب محصول در محل تعیین شده و اتصال آن به برق شهری

نصب متعلقات

راه‌اندازی دستگاه و چک کردن موارد عملکردی

آموزش کار با دستگاه

تحویل محصول و آغاز خدمات پس از فروش