اجاق گاز های صفحه ای بهتر است یا اجاق گازهای معمولی؟

 هر دو اجاق گاز عملکرد تقریبا مشابه‌ای از نظر توان حرارتی دارند، با این تفاوت که استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ای محدودیت مکانی استفاده از اجاق های معمولی را ندارد و دست شما را برای نصب در هر قسمت از آشپزخانه باز می‌کند. اجاق گاز صفحه‌ای، البته فضای کمتری اشغال می‌کند و به‌آسانی هم جابه‌جا می‌شود.

اجاق گاز استیل البرز
اجاق گاز استیل البرز
اجاق با چه تعداد شعله مناسب‌تر است یا اصولا تعداد شعله اجاق  چقدر اهمیت دارد؟

تعداد شعله اجاق، با توجه به فضا و اندازه، نحوه چینش وسایل آشپزخانه و شیوه آشپزی کدبانوها اهمیت زیادی دارد. در واقع نیاز ماست که تعیین می‌کند کدام اجاق را انتخاب کنیم که پاسخگوی تمام نیازهای آشپزی ما باشد.در این زمینه ابعاد اجاق گاز  است که تعیین می‌کند چه تعداد شعله روی آن قرار گیرد و براین اساس ابعاد آن متفاوت است که با کاربری مشتری ارتباط مستقیم دارد. به طور معمول اجاق‌های 5 شعله پاسخگوی نیاز روزمره مشتریان است. این گروه محصولات دارای یک شعله پلوپز هستند که متناسب با سبک آشپزی هم میهنان عزیز در محصولات اجاق استیل البرز گنجانده شده است.

نحوه نصب اجاق به چه صورتی می باشد؟

هنگام انتخاب هر وسیله جدید برای آشپزخانه، مهمترین نکته این است که آیا این وسیله می‌تواند در آشپزخانه شما نصب شود یا خیر؟ توجه شما را به این اصل مهم جلب می‌کنیم که نصب اجاق حتما باید توسط یک متخصص مجاز صورت گیرد.

اجاق گاز استیل البرز
بهترین مدل اجاق گاز صفحه ای کدام است ؟

استیل البرز با  توجه به سابقه گسترده، توانایی مطلوب، استفاده از مواد با کیفیت بالا و البته تجربه مناسب در زمینه تولید انواع اجاق گاز، محصولاتی متنوع و گسترده، تولید کرده و عرضه می‌کند که پاسخگوی نیاز همه سلیقه‌ها باشد.

این محصولات در دو دسته زیر عرضه می‌شوند:

اجاق‌های استیل، شیشه‌ای و سرامیکی

اجاق‌های دارای تجهیزات گازسور ایتالیایی و ایرانی

اجاق‌های ایتالیایی استیل البرز با استفاده از قطعات شرکت‌های جهانی معتبر از جمله ساباف و دیفندی تولید می‌شوند و افتخار ما این است که از بهترین قطعات این شرکت‌ها استفاده می‌کنیم:

سری 2 AE ساباف (دارای راندمان بالاتر نسبت به سایر مدل‌های ساباف)

سری 3 HE و شف دیفندی (به‌صورت انحصاری در ایران)

ویژگی استیل البرز این است که به مشتریان خود، این قدرت انتخاب را می‌دهد تا با توجه به نیاز، اجاق مورد نظر خود را از نظر تعداد شعله، توان حرارتی، ابعاد، جنس و رنگ گزینش کرده و خریداری کنند.

روش تمیز نمودن اجاق گاز به چه صورتی می باشد؟

حتی کسانی که به آشپزی علاقمند نیستند هم یکی از دغدغه‌های اصلی‌شان تمیز کردن آسان اجاق گاز است.

 در اینجا چند پیشنهاد برای تمیز کردن اجاق گاز به شما ارائه می‌کنیم:

به طور معمول تمیز کردن صفحه اجاق‌های شیشه‌ای و سرامیکی نسبت به استیل سهولت بیشتری دارد و با یک پارچه تمیز و کمی مواد پاک کننده به راحتی تمیز می‌شود.

در صورتی که ابعاد چدنی‌های اجاق گاز را بتوان در ماشین ظرفشویی قرار داد، بهتر است آنها را به این وسیله شست‌وشو کنید.

روش دیگر شست‌وشوی شبکه‌های چدنی به‌صورت غوطه‌ور در آب است. یک ظرف را پر از آب کنید. به ازای هر لیتر آب دو قاشق چای‌خوری جوش شیرین و یا یک قاشق غذاخوری سرکه سفید به آن اضافه کرده و در آن حل کنید. پس از دو ساعت، با استفاده از مایع ظرفشویی و اسکاچ بدون سیم ظرفشویی، چدنی‌ها را شست‌وشو دهید.

استیل البرز در زمینه نصب و راه‌اندازی اجاق گاز چه خدماتی ارائه می‌کند؟

استیل البرز در زمینه نصب و راه‌اندازی اجاق‌های گاز تمام خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می‌کند. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

خارج کردن دستگاه از بسته‌بندی

نصب اجاق گاز در محل تعیین شده و اتصال آن به برق و گاز شهری

نصب متعلقات اجاق گاز

راه‌اندازی دستگاه و چک کردن موارد عملکردی

آموزش کار با دستگاه

تحویل و آغاز خدمات پس از فروش