تعداد لگن سینک و یا جهت لگن به چه صورتی است؟

سینک‌ها تک لگن، دو لگن و در بعضی از محصولات دارای لگن میوه‌شوی هستند و برای مصرف کنندگان حق انتخاب لگن چپ یا راست در هر یک از محصولات  وجود دارد.محصولات سینک استیل البرز از این حیث به سه بخش بدون سینی، با یک سینی در چپ و یا راست محصول و دوسینی تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

سینک استیل البرز
استینلس استیل
جنس و کیفیت سینک ها تولیدی چگونه است؟

سینک‌های استیل البرز از جنس استنلس استیل 304 با کیفیت وارداتی بوده  و به دو شکل مات و براق تولید می‌شوند. مدل‌ سینک‌های شیشه‌ای نیز برای افزایش تنوع در سبد محصولات سینک قرار داده شده‌اند که در آنها از شیشه‌های سفید و مشکی وارداتی استفاده شده است.

روش  تمیز نمودن و نگهداری سینک به  به چه صورتی میباشد؟

شرکت استیل البرز برای سهولت در تمیزی و نگهداری سینک توسط کاربر، نکات مهندسی را به درستی مطالعه، بررسی و در تولید محصولات خود به مرحله اجرا درآورده است. همچنین بر روی محصولات سینک ماده شوینده مخصوصی نیز به مشتریان ارائه می‌شود که در کنار تمیزی و براقی سینک، مانع از آسیب دیگر شوینده‌ها به سینک می‌شود.

سینک استیل البرز
برای انتخاب بهترین مدل سینک، چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

برای انتخاب یک سینک مناسب به اطلاعاتی نیاز داریم که به ما کمک می‌کند تا در انتخاب، بهترین و مطلوب‌ترین سینک را انتخاب و خریداری کنیم. اطلاعاتی درباره سبک آشپزخانه، نوع طراحی وسایل، سبک چینش وسایل، رنگ و مدل، برند وسایل و … از جمله اطلاعاتی هستند که برای انتخاب ضرورت دارند. این اطلاعات در وب سایت استیل البرز به‌صورت جامع وکامل وجود دارد و با مراجعه به وب‌سایت می‌توانید مدل‌های متنوع این محصول را بررسی و مقایسه کنید. با حضور در خانه‌های البرز هم، شما قادر خواهید بود محصولات را از نزدیک مشاهده و مشاوره رایگان دریافت کنید و از ویژگی‌ها و نحوه عملکردی محصولات آشنا شوید. مراکز و نمایندگی‌های فروش استیل البرز هم منتظر شما هستند تا بهترین اطلاعات و مشاوره‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

سینک با چه عمق لگنی انتخاب کنیم ؟

انتخاب سینک، براساس عمق لگن، به سلیقه و نیاز مشتری بستگی دارد. سینک‌های عمیق‌تر در زمان شست‌وشو باعث می‌شود پرش آب ناشی از ظرف شستن به بیرون کمتر اتفاق بیافتد، اما در نظر داشته باشید که برای افراد با قد کوتاه، کارکردن با سینک عمیق راحت نیست. عمق لگن سینک‌های استیل البرز از ۸/۱۲تا ۵/۲۳ سانتیمتر طراحی شده‌اند و در دو دسته فانتری و کلاسیک یا معمولی تولید می‌شوند. به خاطر داشته باشید با توجه به نحوه نصب سینک‌های زیر کابینتی این عمق تا 4 سانتیمتر افزایش می‌یابد.

محصولات سینک معمولا در نوع فانتزی دارای بیشترین عمق و در سینک‌های کلاسیک یا معمولی دارای کمترین عمق هستند.

آبریز سینی به چه صورتی می باشد؟

سینی‌های محصولات سینک دارای طرح‌های متنوعی  هستند که از نظر آبریز در دو نوع آبریز از سینی و آبریز داخل لگن تقسیم‌بندی می‌شوند.

خروجی‌های آب دایره‌ای و مربعی شکل که هر کدام سیفون مختص به خود دارند، از دیگر تفاوت‌های طراحی محصولات استیل البرز است.

سینک از نظر روکار ، توکار و زیرکابینتی چه تفاوتی با هم دارند؟

نحوه نصب سینک یکی از سوالات متداولی است که در زمان انتخاب، از سوی مصرف‌کنندگان مطرح می‌شود. در ادامه انواع سینک‌ها را از نظر نصب معرفی می‌کنیم:

سینک توکار: برای نصب این نوع سینک بخشی از فضای داخلی کابینت برش خورده و سینک با استفاده از چسب و بست در میان کابینت نصب می‌شود. این مدل، نسبت به مدل مشابه روکار خود دارای وزن و قیمت کمتری است. همچنین در نصب این نوع سینک، نوار PU (آب بند) استفاده می‌شود.

سینک روکار: نصب این نوع سینک فضای بین کاربر و شیر آشپزخانه را به‌طور کامل می‌پوشاند و تمام عرض کابینت برش می‌خورد. این مدل نسبت به مدل مشابه توکار خود دارای وزن و قیمت بیشتری است. همچنین در نصب این نوع سینک، نوار PU (آب بند) مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

سینک زیر کابینتی: امروزه در بسیاری از طراحی‌های معماری و دکوراسیون داخلی مدرن، شاهد استفاده از سینک زیرکار هستیم که برای زیر صفحات کورین یا درکل زیر صفحات کابینت استفاده می‌شود. این سینک‌ها نسبت به سینک‌های توکار دارای ظرافت بیشتری هستند و زیبایی منحصر به‌فردی به آشپزخانه شما می‌دهند. اگر زیبایی آشپزخانه را در اولویت اول خود قرار می‌دهید و زمانی در طول روز برای رسیدگی و خشک کردن اطراف سینک صرف می‌کنید، این سینک‌ها برای شما مناسب هستند.