آلیاژ مورد استفاده در تولید شیرآلات چیست و چرا شیرآلات تمام استیل استیل البرز؟

در انتخاب شیرآلات باید توجه داشته باشیم که بدنه آن، دارای سرب کمی باشد. می‌دانیم که سرب ماده‌ای سمی است و مصرف سالانه مقادیر زیادی سرب، علاوه بر بروز بیماری‌هایی مثل سرطان، برای سلامتی عمومی هم خطرناک است.شرکت استیل البرز، برای حفظ سلامتی مصرف‌کنندگان محصولات خود و جلوگیری از ابتلای مشتریان خود به بیماری‌های خطرناک، به‌تولید شیرآلات استیل دست زده است که تمام استیل بوده و در تولید آن، از سرب استفاده نمی‌شود.استفاده از آلیاژ استینلس استیل، اگر چه در مقایسه با برنج، قیمت شیرآلات را تاحدودی بالاتر می‌برد، اما باعث می‌شود تا مشتریان ما سلامت و شاداب و دور از بیماری، سال‌های سال، زندگی کنند.

شیرآلات استیل البرز
شیر استیل البرز
ویژگی های عملکردی شیرالات که باید به آنها توجه نمود چه مواردی میباشند؟

مدل‌های شیرآلات برای انواع آشپزخانه‌‌ها‌، شامل شیرآلات اهرمی، فلکه‌ای و یا شیرهای دارای شیلنگ می‌شود که می‌توانید انتخاب و استفاده کنید.بهترین گزینه پیشنهادی متخصصان ما، برای آشپزخانه شما، شیرهای تک اهرمی است که خروجی شیر از بدنه آن جدا می‌شود. به کمک این مدل شیر، می‌توانید انواع  ظروف را درون سینک قرار بدهید، بشویید و پس از اتمام شستشو، قسمت‌های مختلف سینک را هم آبکشی کنید.از نظر عملکرد، انتخاب مدل‌ شیرهای دارای قابلیت اسپری کردن آب به‌صورت معمولی و شاوری هم می‌تواند از جمله نکات مهمی باشد که لازم است در هنگام انتخاب شیر آشپزخانه به آن توجه کرد.

 

بهترین شیر برای مدیریت مصرف آب، در شرایط کمبود منابع آبی کدام است؟

کمبود و کاهش منابع آبی یکی از بزرگترین چالش‌های امروزی زندگی بشر است. این امر در تولید شیرآلات جایگاه مهمی پیدا کرده است و تولید‌کنندگان تولید شیرآلات ‌کم‌مصرف را در دستور کار قرار داده‌اند.یکی از مهمترین ابزارها برای کمک به کاهش مصرف آب در شیرآلات بهداشتی، استفاده از پرلاتور است. پرلاتور یا آبفشان با مخلوط کردن آب و هوا باعث می‌شود تا جریان آب به صورتی حجیم‌تر در دسترس ما قرار گیرد. این مخلوط آب و هوا علاوه بر جلوگیری از پاشیده‌ شدن آب در اطراف سینک، باعث می‌شود تا حسی نرم روی پوست  ما ایجاد شود.استفاده از این فناوری در تمامی مدل شیرهای استیل البرز به‌عنوان یک اصل پذیرفته شده است.

شیر استیل البز
چگونه قبل از خرید، مدل مورد نیاز را به طور صحیح انتخاب کنیم؟

برای انتخاب درست شیرآلات بهتر است به وب سایت استیل البرز مراجعه کنید. وب سایت ما، شامل اطلاعات کامل انواع محصولات و به‌ویژه شیرآلات است و به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت غیرحضوری مدل‌های متنوع محصولات را بررسی و مقایسه کنید.علاوه بر این، می‌توانید با حضور در خانه‌های البرز، محصولات را از نزدیک مشاهده کرده، مشاوره رایگان دریافت کنید و با ویژگی‌ها و نحوه عملکرد محصولات از نزدیک آشنا شوید.راه دیگری هم وجود دارد و آن، تماس و یا مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های فروش استیل البرز در سراسر کشور است.

کارتریج شیرالات از چه نوع جنسی باشد بهتر است؟

کارتریج، یکی از بخش‌های اصلی شیر بوده و درست کار کردن آن می‌تواند باعث شود تا هم در مصرف آب و هم در استفاده از چهار جهت اصلی حرکت شیر بهترین نتیجه را بگیرید.

توجه به جنس کارتریج، یکی از نکات مهم در انتخاب شیرآلات است. اگر چه کارتریج با جنس‌های مختلف در بازار موجود است، اما شیرهای دارای کارتریج‌های سرامیکی کیفیت بهتری دارند، چرا که  باعث می‌شوند تا علاوه بر دسترسی به آب کاملا بهداشتی، از نظر چکه کردن آب هم خیال‌تان راحت باشد.

این حرف به این معنا نیست که  شیرهای دارای کارتریج  از جنس‌های غیر سرامیکی پس از زمان کمی نشتی پیدا می‌کنند، بلکه به این معناست که به هیچ عنوان از دوام کارتریج های سرامیکی برخوردار نیستند.

از نظر قیمت هم شیرآلات دارای کارتریج سرامیکی، قیمتی به‌اندازه دیگر انواع شیرآلات با کارتریج‌های دیگر دارند. پس، توصیه می‌کنیم هنگام خرید شیرآلات بهداشتی به نوع کارتریجی که شیرآلات‌ دارد، به‌دقت توجه کنید.

شیر مناسب برای مناطق دارای فشار آب کم، کدام است؟

اندازه کارتریج، نسبت مستقیمی با فشار آب شما دارد، یعنی هر چه‌قدر فشار آب کمتر باشد، لازم است شیری انتخاب کنید که کارتریج بزرگتری داشته باشد. با توجه با سایز کارتریج‌های موجود در بازار که شامل سایزهای تقریبی ۳۵، ۴۰ و ۴۵ میلی‌متری می‌شود، بهتر است هنگام خرید شیرآلات به سایز کارتریج توجه کنید تا در زمان مصرف، دچار مشکلات افت فشار آب نشوید.