برای انتخاب بهترین مدل هود، چه اطلاعاتی لازم است داشته باشیم؟

برای انتخاب یک هود مناسب، توجه به کیفیت محصول، رنگ، بی‌صدا بودن، قابلیت نصب آسان، قابلیت شست‌وشوی فیلترها وسازگاری با محیط آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. وب سایت استیل البرز این افتخار را دارد که همه اطلاعات مورد نیاز و البته کامل درباره انواع هودها و تنوع و گستردگی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مدل‌های متنوع این محصول را بررسی و مقایسه کنید.  حضور در خانه‌های البرز هم،  دیگر مسیری است که شما را قادر می‌سازد تا محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید و از ویژگی‌ها و نحوه عملکردی محصولات آشنا شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر مراکز و نمایندگی‌های فروش استیل البرز هم منتظر شما هستند.

هود استیل البرز
هود با چه قدرت مکشی انتخاب نماییم؟

انتخاب هود براساس قدرت مکش به متراژ آشپزخانه شما بستگی کامل دارد. در نظر داشته باشید که مکش بالاتر رابطه مستقیم با صدای ایجاد شده محصول دارد و به طور تقریبی بالاترین قدرت مکش مورد نیاز مصرف کنندگان از 900 متر مکعب در ساعت تجاوز نمی‌کند. این قدرت مکش، هوای یک آشپزخانه 15 متری را در 3 دقیقه تهویه می‌کند.با توجه به به‌کارگیری فن‌ست‌های پلاستیکی و فلزی، هودهای استیل البرز قدرت‌های متنوعی در مکش دارند.

چگونه می توان تنظیمات عملکردی هود را کنترل نمود؟

هودهای تولیدی شرکت استیل البرز با توجه به مدل انتخابی توسط مشتریان عملکردهای متنوعی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله عملکردهای هودهای استیل البرز به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

سیستم کاهنده صدا،سیستم حداکثر و حداقل مکش در لحظه، سنسور دود و حرارت

تنظیم دور موتور(در بعضی مدل‌ها تا میزان 8 دور)، ریموت کنترل و سیستم روشنایی

داشتن نمایشگر دیجیتالی برای آگاهی کاربر از وضعیت عملکردی هود در اغلب مدل‌ها.

صفحه کلید لمسی، لمسی لغزشی و دکمه‌ای (مکانیکال)

مجهز بودن به سیستم مبدل برق (اینورتر) در مدل‌های 8 دور

هود استیل البرز
صدای هود در زمان روشن بودن چه میزان است؟

صدای بیشتر مدل‌های هود، به طور میانگین و در حالت حداکثر توان، کمتر از 48 دسی بل است. حداکثر صدای هودهای استیل البرز 65 دسی­بل و در حد یک مکالمه معمولی است و کمترین میزان صدای این هودها هم 42 دسی بل است که ۶ دسی‌بل کمتر از میانگین صدای هودهاست. در نظر داشته باشید که استفاده از حداکثر قدرت مکش معمولا برای مدت کوتاهی انجام می‌پذیرد و در نتیجه حداکثر صدای هود برای مدت زمانی کم شنیده می‌شود.

هود را به چه صورتی باید نصب کرد؟

هنگام انتخاب هر وسیله جدید برای آشپزخانه و در اینجا هود، مهمترین نکته این است که آیا این هود می‌تواند در آشپزخانه شما نصب شود یا خیر؟ توجه شما را به این اصل مهم جلب می‌کنیم که نصب هود حتما باید توسط یک متخصص مجاز صورت گیرد، اما شما  هم می‌توانید با دانستن نکات زیر، به نصب درست هود کمک کنید:

معمولا ابعاد هود با توجه به طول اجاق گاز انتخاب می‌شود، بنابراین محصول خود را براساس طول اجاق گاز خود انتخاب و خریداری کنید.

دانستن ابعاد و مشخصات محل نصب هود در آشپزخانه که توسط کابینت‌ساز تعبیه می‌شود.

تطبیق این مشخصات با ابعاد مندرج در وب سایت و کاتالوگ‌های استیل البرز می‌تواند راهنمای خوبی در انتخاب محصول مناسب شما باشد.

استیل البرز برای نصب و راه‌اندازی هود چه خدماتی ارائه می‌کند؟

نصب و راه‌اندازی هودهای استیل البرز، همچون همه محصولات دیگر، با حضور متخصصان شرکت و رایگان بوده و با حضور متخصصان در منزل و محل کار شما صورت می‌گیرد. مراحل نصب و راه‌اندازی رایگان این محصولات به شرح زیر است:

خارج کردن دستگاه از بسته‌بندی

نصب هود در محل تعیین شده و اتصال آن به برق شهری

نصب متعلقات هود

راه‌اندازی دستگاه و چک کردن موارد عملکردی

آموزش کار با دستگاه

تحویل و آغاز خدمات پس از فروش

روش‌ تمیز کردن هود کدام است؟

قطعات ظاهری هودهای استیل البرز مثل فیلترهای آلومینیومی که بیشتر در معرض آلودگی و دود و چربی قرار می گیرند، به‌راحتی قابل جداشدن، شست‌وشو و جای‌گذاری است. از طرف دیگر امکان شست‌وشوی این قطعات در ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد. در طراحی هودها  تلاش کرده‌ایم تا امکان نظافت نقاط کور هم به سهولت فراهم شود.