فر با چه حجمی انتخاب نماییم ؟

فرهای موجود در بازار از نظر حجم متفاوت هستند. اگرخانواده پرجمعیتی دارید، بهتر است فر با حجم بالا انتخاب کنید، در غیر این‌صورت فرهای با ظرفیت پایین‌تر نیز برای شما مناسب است. هنگام خرید لازم است ابعاد در نظر گرفته شده برای نصب فر را نیز مورد توجه قرار دهید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید. این ابعاد در وب سایت و کاتالوگ استیل البرز درج شده است.

فر استیل البرز
فر استیل البرز

یک فر بهتر است چه ویژگی‌های عملکردی داشته باشد ؟

فرهای موجود در بازار عملکردهای متفاوتی دارند و بعضی از این عملکردها بسیار کاربردی و پراستفاده‌اند که در هنگام انتخاب فر باید به آنها توجه کرد. عملکردهایی همچون داشتن دستورات پخت پیش فرض، ریل تلسکوپی، فن خنک‌کننده، فن کانوکشن، قفل کودک، سنسور پخت و موتور جوجه‌گردان از این جمله‌اند. شرکت استیل البرز  در این زمینه همواره تلاش دارد تا برای پاسخ به نیازهای متنوع مشتریان محترم خود محصولاتی با تنوع عملکردی بالا تولید و به مشتریان عرضه کند.

بهترین مدل فر توکار کدام است؟

فرهای توکار شرکت استیل البرز با استفاده از فناوری‌های معتبر و به‌روز دنیا و با به‌کارگیری قطعات با کیفیت و درجه یک دارای عملکردهای متنوعی هستند. محصولات فر استیل البرز با توجه به تقسیم‌بندی انرژی مصرفی به فرهای تمام برقی، فرهای گازی-برقی و فرهای گازی و در دو رنگ سفید و مشکی تقسیم می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به فضا، سبک، ترکیب و نیاز خود نسبت به انتخاب فر مورد نیاز خود اقدام کنید.

برای خرید بهترین مدل فر به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

برای انتخاب یک فر مناسب و مطلوب، لازم است اطلاعات کاملی درباره مدل، نوع، ویژگی‌های عملکردی، کارکردها و نحوه کارکرد فر، نحوه پخت، مصرف برق و گاز و … داشته باشیم. هرچند در سایت‌ها و درگاه‌های شرکت‌ها و فضای مجازی اطلاعاتی در این زمینه وجود دارد، اما وب سایت استیل البرز با اطلاعات کاملی درباره همه محصولات و از جمله انواع فر در خدمت شماست و می‌توانید با حضور در سایت، مدل‌های متنوع این محصول را بررسی و مقایسه  کنید. حضور در خانه‌های البرز و مشاهده محصولات از نزدیک و مشاوره رایگان هم از دیگر مسیرهای دریافت اطلاعات است و  به شما کمک می‌کند تا از ویژگی ها و نحوه عملکردی محصولات آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مراکز و نمایندگی‌های فروش استیل البرز هم می‌توانید تماس حاصل کنید.

تفاوت فرهای توکار و معمولی چیست؟

فرهای توکار با فرهای معمولی(مبله) عملکرد یکسانی دارند، اما با توجه به طراحی‌های مدرن آشپزخانه‌های امروزی، فرهای توکار مقبولیت بیشتری دارند، چرا که محدودیت‌های نصب فرهای معمولی را نداشته و هماهنگی بیشتری با کابینت و فضای آشپزخانه دارند. از سوی دیگر، فرهای توکار در قیاس با فرهای تعبیه شده در اجاق‌های مبله قابلیت نصب در ارتفاع مطلوب این محصول در کابینت را دارند که موجب سهولت در دسترسی و نظارت کامل بر فرایند پخت می‌شود.

فرهای توکار شرکت استیل البرز با داشتن ابعاد بهینه، گزینه مناسبی برای  افراد با آشپزخانه کوچک و ایده‌های بزرگ است. فرهای شرکت استیل البرز طیف کاملی از ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

میزان مصرف انرژی فرهای برقی چقدر است؟

برخلاف تصورات رایج، میزان مصرف برق فرهای برقی بسیار مناسب است، زیرا در محصول به‌صورت کامل بسته می‌شود و همین امر مانع از خروج گرما از داخل محفظه می‌شود. همچنین فن کانوکشن باعث می‌شود تا گرمای تولید شده در فر به گردش درآمده و سرعت و راندمان حرارتی فر افزایش پیدا کند.

استیل البرز برای نصب و راه‌اندازی فر چه خدماتی ارائه می‌کند؟

شرکت استیل البرز برای نصب و راه‌اندازی انواع فرهای خود، علاوه بر حضور متخصصان و کارشناسان در محل، نسبت به نصب رایگان محصولات خود اقدام می‌کند که در زمینه انواع فر هم، این خدمات ارائه می‌شود.

خارج کردن دستگاه از بسته‌بندی

نصب محصول در محل تعیین شده و اتصال آن به برق شهری و گاز ( برای محصولاتی که گازی و یا برقی و گازی هستند)

نصب متعلقات

راه‌اندازی دستگاه و چک کردن موارد عملکردی

آموزش کار با دستگاه

تحویل و آغاز ارائه خدمات پس از فروش