انواع سینک در طرح های گوناگون

انواع سینک ظرفشویی :

زمانی که صحبت از سینک آشپزخانه می شود بدون شک شما انواع سینک را در ذهن خود تجسم می کنید تا یکی از بهترین آنها را برای آشپزخانه خود به کار ببرید. از آنجایی که خانم ها بیشترین استفاده روزانه خود را از سینک ها دارند پس باید انواع سینک را مشاهده کنند تا بتوانند مطابق با نیازهای خود و همچنین ابعاد و کابینت آشپزخانه آن را انتخاب کنند.

همانطوری که بیان کردیم برای آشپزخانه انواع سینک  وجود دارد که هریک از آنها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. یکی از تولیدکنندگان انواع سینک استیل البرز می باشد که سینک ها گوناگونی را تولید می کند. یکی از مزیت های خرید از استیل البرز این است که این تولید کننده ایرانی می باشد و شما می توانید انواع سینک مد نظر خود را به راحتی سفارش دهید.

انواع سینک انتخابی برای آشپزخانه :

همانطوری که بیان کردیم برای آشپزخانه انواع سینک وجود دارد که بسیار زیبا و پرکاربرد هستند، اما قبل از اینکه شما سینک مورد نظر خود را انتخاب کنید بهتر است با انواع سینک آشپزخانه آشنا شوید و کارآیی آنها را هم بدانید و سپس سینک مورد نظر خود را سفارش دهید. در ادامه انواع سینک آشپزخانه را معرفی می کنیم.

  1. سینک با یک لگن بزرگ :

کسانی که می خواهند در بین انواع سینک این نوع را انتخاب کنند، می توانند به راحتی یک ماهیتابه و یا قابلمه را به راحتی درون آن بشویند و یا اینکه میوه و سبزیجات خود را به آسانی شستشو دهد. اما باید دقت داشته باشید که زمانی که می خواهید در این سینک ها سبزی بشویید ظرف های کثیف هم از طرفی دیگر مشکل آفرین می شوند. البته استیل البرز برای رفع این مشکل لوازم اضافی  مانند سبد های ویژه ای را برای این سینک طراحی کرده است تا شما بتوانید به راحتی هم سبزی های خود را بشویید و هم اینکه جایی برای ظرف های کثیف شما وجود داشته باشد.

  1. سینک با دو لگن در اندازه های متفاوت :

یکی دیگر از انواع سینک های آشپزخانه، یان سینک های دو قلو می باشد. سینک هایی دوقلویی که در اندازه های متفاوتی ساخته می شوند به شما این امکان را می دهند که در یک ظرف آن طرف های کثیف خود را بشویید و در طرف دیگر آماده سازی غذاها و میوه های خود را انجام دهید. کسانی که ماشین ظرفشویی ندارند و یا نمی خواهند از آن استفاده کنند، انتخاب این سینک برایشان مناسب است.

  1. سینک با دو لگن هم اندازه :

یکی از بهترین انواع سینک که بیشترین استفاده را دارد و بیشتر خانم ها از این سینک سفارش می دهند سینک های دوقلوی هم اندازه می باشد. استفاده کردن از این سینک بسیار آسان می باشد و شما می توانید تمامی فعالیت های شستشو خود را در آن انجام دهید.

  1. سینک با سه لگن؛ دو لگن بزرگ و یک لگن میانی کوچک :

امروزه یکی از انواع سینک هایی که اکثر خانم ها از آن سفارش می دهند و در آشپزخانه خود به کار می برند سینک های سه لگنه می باشد. سینک میانی برای دفع زباله بیشترین کاربرد را دارد. کسانی که فضای زیادی را در آشپزخانه خود دارند انتخاب این سینک بسیار برای آنها مناسب می باشد، چرا که این سینک بسیار کارآمد و برای خانم های خانه دار مفید می باشد.

انتخاب انواع سینک در شکل های گوناگون :

  1. سینک روستایی :

سینک روستایی یکی از انواع سینک می باشد که افراد زیادی آن را می پسندند. این سینک ها، از جمله سینک های تک لنگه بزرگ و شاده ای هستند که تفاوت اصلی آنها در قسمت جلوی آنها می باشد. از آنجایی که این سینک ها کمتر عقب نشسته اند، افرادی که کوتاه قد هستند به راحتی می توانند به این سینک ها دسترسی داشته باشند. بسیاری از افرادی که می خواهند سینک ها روستایی انتخاب کنند باید بدانند که سینک ها روستایی در انواع سینک چینی و سرامیکی موجود می باشد که رنگ های آنها هم متنوع می باشد.

یکی از نکاتی که در مورد این سینک ها باید بدانید این است که آنها قابل تعویض نمی باشند و شما نمی توانید به راحتی آنها را تعویض کنید، پس اگر شما تنوع طلب هستید این سینک ها برای شما مناسب نمی باشد.

  1. سینک دوقلوی روستایی :

این سینک ها مانند سینک های دو قلوی دیگری می باشد که در بازار وجود دارد و زیاد شبیه سینک های تک لنگه روستایی نمی باشد.

  1. سینک با گوشه گرد :

بسیاری از افرادی که خانه دار هستند در بین انواع سینک آشپزخانه، سینک های گرد را بیشتر می پسندند چرا که تمیز کردن آن آسان تر می باشد. باید دقت داشته باشید که اگر سبک آشپزخانه شما براق است این نوع سینک ها برای شما مناسب نمی باشد.

  1. سینک با صفحه زه کش توکار :

بسیاری از خانم هایی که ظرف های زیادی برای شستشو دارد در بین انواع سینک آشپزخانه این گزینه را انتخاب می کنند. یکی از مزایایی که این سینک دارد این است که شما می توانید سبزیجات و میوه های های خود را بعد از شستشو درون آن قرار دهید و آنها به راحتی بدون اینکه به آنها آب بخورد خشک شوند.

بیشتر کسانی که از این نوع سینک برای آشپزخانه خود استفاده می کنند باید بدانند که فضای زیادی از آشپزخانه را باید به این سینک اختصاص دهند چرا که سینک های زه کش توکار عریض تر از انواع سینک های دیگر می باشد.

به طور کلی از آنجایی که بیشتر خانه های امروزی در حال مدرن شدن هستند، انواع سینک را هم که در آنها به کار برده می شود باید مدرن و شیک باشند، چرا که سینک های انتخابی باید با فضای خانه هماهنگی های لازم را داشته باشید. امروزه سینک هادنی و سرامیکی تنوع بسیاری دارند و بیشتر خانه های مدرن از این سینک ها استفاده می کنن. استیل البرز یکی از مهمترین تولید کننده های انواع سینک ظرفشویی می باشد که شما می توانید تمامی مدل های سینک را از آنها خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *