دکوراسیون آشپزخانه سفید زیبایی خاصی دارد

امروزه دکوراسیون آشپزخانه سفید مورد علاقه افراد بسیاری قرار گرفته است و از آنجایی که رنگ سفید یکی از زیباترین رنگ ها می باشد دکوراسیون آشپزخانه سفید هم زیبایی خاصی دارد. بیشتر طراحان داخلی دکوراسیون آشپزخانه سفید را بسیار می پسندند و اگر شما هم مایل باشید از این رنگ در خانه خود استفاده کنید به شما هم همین رنگ را پیشنهاد می دهند. دکوراسیون آشپزخانه سفید جذابیت و زیبایی خاصی دارد و به همین دلیل آشپزخانه شما را بسیار زیباتر می کند.

در دکوراسیون آشپزخانه سفید انواع گوناگونی وجود دارد که شما می توانید هریک از طرح هایی که بیشتر مایل هستی را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید و زیبایی آشپزخانه خود را بیشتر کنید. اگر شما تمایل دارید که آشپزخانه ای شیک و لوکس داشته باشید دکوراسیون آشپزخانه سفید بهترین انتخابی است که می توانید آن را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. در اصل اگر شما توجه داشته باشید تمامی خانه هایی که دکوراسیون لوکس و مدرن دارند از این رنگ برای آشپزخانه خود استفاده می کنند، چرا که جلوه آشپزخانه را بسیار زیباتر می سازد.

همانطوری که می دانید تاثیر رنگ ها را در دکوراسیون خانه به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت، بر این اساس بهتر است که رنگی را انتخاب کنید که بهترین دیزاین و طراحی را به خانه شما ببخشد. اگر نسبت به دیزاین آشپزخانه خود حساسیت زیادی دارید و همچنین انتخاب رنگ برایتان دشوار است بدون شک رنگ سفید بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

ویژگی و عناصر دکوراسیون آشپزخانه سفید :

همانطوری که بیان کردیم دکوراسیون آشپزخانه سفید یکی از طراحی هایی می باشد که بیشتر افرادی که به دکوراسیون لوکس و مدرن اهمیت می دهند از این رنگ برای طراحی آشپزخانه خود استفاده می کنند. اما باید دقت داشته باشید که اگر می خواهید این رنگ را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، باید با ویژگی ها و عناصری که در این آشپزخانه به کار می رود آشنایی کاملی داشته باشید. در ادامه برای اینکه شما با عناصر و ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه سفید آشنایی کاملی به دست آورید برخی از آنها را معرفی می کنیم.

کابینت :

همه ما به خوبی می دانیم یکی از مهمترین و اساسی ترین وسایلی که در آشپزخانه قرار می گیرد کابینت است. اگر شما برای آشپزخانه خود رنگ خاصی را مد نظر داشته باشید در ابتدا رنگ کابینت آن را مشخص می کنید، پس بدون تردید کابینت و رنگ آن در دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین عناصر و ویژگی هایی می باشد که باید قانون آن را رعایت کنید.

رنگ سفید کابینت یکی از رنگ های پرطرفداری می باشد که افراد بسیاری از این رنگ استفاده می کنند، این رنگ بسیار درخشان و پرنور می باشد و آرامش خاصی را به آشپزخانه می بخشد. در اصل یکی از دلایلی که کادر بیمارستان از رنگ سفید استفاده می کنند به این دلیل است که این رنگ به بیماران آرامش می دهد و حس پاکیزگی بیشتری را می دهد. بنابراین باید بدانید استفاده از رنگ سفید در طراحی آشپزخانه هم حس پاکیزگی خانه را افزایش می دهد.

اگر شما رنگ کابینت خود را از رنگ های تیره انتخاب کنید بدون شک فضای آشپزخانه شما کوچکتر از آنچه که هست نشان داده می شود، ولی رنگ های روشن مانند رنگ سفید موجب می شود فضای آشپزخانه بزرگ تر نشان داده شود. پس اگر شما آشپزخانه کوچکی دارید باید دقت داشته باشید که از رنگ های تیره استفاده نکنید.

پرده :

یکی دیگر از وسایلی که در دکوراسیون آشپزخانه سفید بسیار مهم می بشد پرده آشپزخانه است که شما باید رنگ آن را سفید انتخاب کنید. رنگ سفید پرده موجب می شود که نور زیادی در آشپزخانه پخش شود و زیبایی خانه را بسیار افزایش می دهد.

کفپوش و سرامیک :

به طور کلی باید بدانید که شما هر رنگی را که می خواهید برای آشپزخانه خود انتخاب کنید باید کفپوش و سرامیک های دیواری آن را هم همان رنگی انتخاب کنید که برای طراحی آشپزخانه مد نظرتان می باشد. استفاده از کفپوش سفید روح آشپزخانه را بسیار جلاء می دهد و در حقیقت بهترین رنگی است که شما می توانید برای خانه خود انتخاب کنید.

همانطوری که بیان کردیم سه عنصر اصلی که باید در دکوراسیون آشپزخانه سفید رعایت کنیم کابینت، پرده و کفپوش می باشد که شما باید حتما ان سه عنصر را در آشپزخانه رعایت کنید. اما اینکه رنگ سفید آشپزخانه را با چه رنگ هایی می توانید ترکیب کنید هم یکی از دغدغه هایی است که بیشتر افراد دارند، برای اینکه این دغدغه را در ذهن شما کمتر کنیم در ادامه برخی از رنگ هایی که می توانید با سفید ترکیب کنید را معرفی می کنیم.

رنگ های ترکیبی با دکوراسیون آشپزخانه سفید :

بعد از اینکه ویژگی های اصلی آشپزخانه را رعایت کردید نوبت به وسایل تزئینی آشپزخانه می رسد که آیا آنها را هم باید سفید انتخاب کنید و یا اینکه می توانید از رنگ های دیگری هم استفاده کنید ؟ شما می توانید در دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ های دیگری هم استفاده کنید که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

  1. تزئینات با لوازم برنجی :

یکی از جدیدترین ترندهایی که در دکوراسیون آشپزخانه سفید وجود دارد این است که از لوازم برنجی در آشپزخانه خود استفاده کنید. در اصل ترکیب رنگی سفید و طلایی بسیار زیبا می شود و افراد بسیاری از این طرح استفاده می کنند.

  1. استفاده از رنگ مشکی :

یکی دیگر از رنگ هایی که از گذشته تا به امروز با رنگ سفید ترکیب می شده است رنگ مشکی است که زیبایی رنگ سفید را دو چندان می کند. شما می توانید برخی از وسایل آشپزخانه خود را مانند دستگیره کابینت ها، پایه میز، لوستر آشپزخانه و … را مشکی انتخاب کنید تا زیبایی آشپزخانه شما بیشتر شود.

  1. استفاده از گل ها و گیاهان رنگی :

از آنجایی که استفاده کردن از رنگ های جیغ در آشپزخانه فضای چندان دلچسبی را به وجود نمی آورد می توانید از گل های رنگی و طبیعی در آشپزخانه خود استفاده کنید. این گل ها هم روح تازه ای به آشپزخانه شما می بخشند و هم موجب زیبایی آشپزخانه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *