طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم باید خاص و ویژه باشد

ایده های طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم :

در بیشتر آشپزخانه هایی که کلاسیک هستند طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم باید خاص و ویژه باشد تا زیبایی آشپزخانه را بیشتر کند. از آنجایی که این وسیله ها برای پخت غذا اهمیت دارد باید طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم بسیار مناسب باشد تا به راحتی بتوانیم به آنها دسترسی داشته باشیم. شما می توانید برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم آنها را بالا، پایین و یا جایی که خارج از دید باشد قرار دهید.

بسیاری از افرادی که برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم دچار مشکل می شوند می توانند از استیل البرز که یکی از نامدارترین تولید کنندگان داخلی می باشد راهنمایی های لازم را دریافت کنید. از آنجایی که استیل البرز تولید کننده تجهیزات آشپزخانه می باشد به بهترین طریق ممکن می تواند برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم به شما کمک کند.

در ادامه برخی از مکان هایی که برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم مناسب می باشد را بیان می کنیم.

بهترین مکان هایی که برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم مناسب است :

همانطوری که بیان کردیم سولاردوم یا ماکروویو یکی از وسیله های پخت غذا می باشند که جایگاه آنها در آشپزخانه بسیار مهم است که در بهترین نقطه باشد تا شما بهتر بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. به همین دلیل در ادامه برخی از مکان های متفاوتی را که در آشپزخانه وجود دارد را برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم معرفی می کنیم.

  1. زیر صفحه کابینت :

شما اگر فضای اضافی روی صفحه کابینت خود دارید به راحتی می توانید در آن فضا یک باکس بگذارید تا ماکروویو و یا سولاردوم خود را درون آن قرار دهید. اگر شما می خواهید ماکروویو تان در دید باشد، این روش یکی از بهترین روش هایی می باشد که می توانی از آن استفاده کنید. ولی باید دقت داشته باشید که اگر ماکروویو بسیار کوچکی دارید این روش باعث می شود که گذاشتن و برداشتن غذا برای شما مشکل شود، همچنین اگر بچه کوچک دارید این روش برای کودک شما خطرناک است.

برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم در این روش فقط نیاز است یک کشو از جلوی کابینت برداشته شود، فقط دقت داشته باشید که اگر می خواهید نظم آن بیشتر شود باید ماکروویو و یا سولاردوم تان استاندارد باشد تا ساختن باکس آن به راحتی انجام شود.

  1. جا سازی شده در کابینت کمدی :

این طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم یک گزینه بسیار سفارشی می باشد که بیشتر برای کسانی انجام می وشد که بیش از حد به نمای کابینت خود اهمیت می دهند. شما می توانید ارتفاع آن را هر اندازه که دلتان می خواهد تنظیم کنید. دقت داشته باشید که باید ماکروویو روی صفحه کابینت قرار گیرد در غیر اینصورت امکان دارد زمانی که می خواهید غذا را بردارید دستتان بسوزد.

اگر شما می خواهید از این روش برای جاسازی ماکروویو خود استفاده کنید باید بدانید که مقاوم سازی بک کابینت که در ارتفاع قرار می گیرد مقداری مشکل است و شا به یک فضای اختصاصی برای آن نیاز دارید که برای ایجاد این فضا می توانید به استیل البرز اطمینان کامل داشته باشید.

  1. درون یک کابینت :

طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم در این روش بیشتر برای کسانی صورت می گیرد که استفاده چندانی از ماکروویو و یا سولاردوم خود ندارند. این روش یکی از آسان ترین  بهترین روش های طراحی می باشد. شما با انجام این روش می توانید در هر مکانی که مایل هستید ماکروویو خود را قرار دهید و هیچ گونه محدودیتی ندارید.

به طور کلی این روش به کسانی که استفاده زیادی از ماکروویو دارند توصیه نمی شود، چرا که باز و بسته کردن درب کابینت و درب دستگاه مشکل ساز است. ساخت این پروژه بسیار آسان می باشد و به راحتی می توان سیم کشی های آن را درون کابینت انجام داد.

  1. زاویه دار با گوشه کابینت :

بسیاری از آشپزخانه هایی که بزرگ هستند و برخی از گوشه های آن قابل استفاده نمی باشد کی توانند از این روش برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم استفاده کنند. استفاده کردن از گوشه کنار آشپزخانه بسیار در زیبایی آن تاثیر دارد و شما می توانید به بهترین روش ممکن با استفاده از این طرح آشپزخانه خود را زیبا کنید.

از آنجایی که برای اینگونه طراحی ها، پشت سولاردوم خالی می ماند، باعث می شود فضای غیر قابل استفاده ای ایجاد شود که شما می توانید برخی از وسایلی را که استفاده نمی کنید در آنجا قرار دهید. طراحی این روش توسط افرادی که ماهر هستند به راحتی صورت می گیرد و هزینه چندانی برای شما ندارد.

  1. بالای فر :

یکی از مرسوم ترین روش هایی که برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم در کشور ما انجام می شود، این روش می باشد. در این روش شما هیچ دلیل برای پنهان کردن لوازم برقی خود ندارید و با انجام دادن این روش آشپزخانه ای بسیار شیک و مدرن خواهید داشت. شما برای استفاده از این روش هیچ گونه محدودیتی در انتخاب ماکروویو و یا سولاردوم خود ندارید و می توانید آشپزخانه خود را بسیار زیبا کنید.

به تنها نکته ای که باید در این مورد بسیار دقت داشته باشید این است که به نحوه چیدمان آنها دقت داشته باشید تا دید زیبایی به آشپزخانه بدهد. شما برای اینکه از این روش استفاده کنید باید طراحی های خاص آن را انجام دهید و باید طراحی آن را به دست کسانی که توانایی انجام این کار را دارند بسپارید.

  1. نزدیک چای ساز یا قهوه جوش :

این روش یکی از روش های بسیار هوشمندانه می باشد که می توانید برای طراحی جای ماکروویو یا سولاردوم از آن استفاده کنید. نزدیک بودن سولاردوم و چای ساز موجب می گردد که شما به راحتی بتوانید هم غذا و هم نوشیدنی خود را استفاده کنید. افرادی که مایل هستند سولاردوم و یا ماکروویو خود را نزدیک یخچال قرار دهند این روش برای آنها مناسب نمی باشد.

ساخت این روش به آسانی انجام می شود و شما با انجام این روش زیبایی آشپزخانه خود را بیشتر می کنید و دلیلی برای اینکه لوازم برقی خود را پنهان کنید ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *